مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 بهمن 1401 ساعت 08:152023-02-13سياسي

ظرفیت هایی که با توان جهاددانشگاهی رنگ می گیرد 


رییس جهاددانشگاهی خراسان جنوبی گفت: فعال سازی ظرفیت ها و توانمندی های بالقوه و تقویت ظرفیت های بالفعل تولید ثروت و اشتغال در استان به عنوان هدف کوتاه مدت جهاددانشگاهی استان در این حوزه تعریف شده است.

-   سیدمحمدحسین سیدکاشی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به دستاوردهای جهاددانشگاهی، اظهار کرد: در حوزه فرهنگی خوشبختانه فعالیت های زیادی توسط متولیان امر صورت گرفته، اما متاسفانه کمتر به بررسی اثرگذاری این اقدامات پرداخته شده است.

وی افزود: کم توجهی به جهاد تبیین یا اکتفا به بیان دستاوردها بدون ارائه شواهد متقن، منجر به دور شدن نسل نوجوان و جوان از آرمان های انقلاب شده است؛ همچنین واگذاری میدان شبکه های اجتماعی و بسترهای نوین اجتماعی-فرهنگی به رسانه های معاند از دیگر عوامل ناکامی در آگاه سازی نسل جدید شده است.

رییس جهاددانشگاهی خراسان جنوبی بیان کرد: در این راستا لازم است با حضور قوی و موثر در فضاهای مجازی و حقیقی و ایجاد بسترهای لازم برای حضور محققان و صاحبان اندیشه در کرسی های آزاداندیشی به تضارب آراء و گفتگوی دوطرفه پرداخت؛ در حوزه پژوهشی با توجه به اینکه ماموریت واحد خراسان جنوبی در حوزه گیاهان دارویی و محصولات استراتژیک استان تعریف شده است، هدف بعدی پیگیری طرح مدرسه ملی مهارت برای آینده مشاغل در این حوزه است؛ علاو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت هایی که با توان جهاددانشگاهی رنگ می گیرد 

ظرفیت هایی که با توان جهاددانشگاهی رنگ می گیرد